19 juni 2010

Een nieuw blog, een nieuwe vakantie ?

Vandaag exact 36 dagen geleden lieten we het door ons oh zo geliefde Orlando achter ons. Wat hebben we een lol gehad en wat hebben we een heimwee. De Orlando verslaafden zullen vast wel weten wat ik bedoel.

Met nog 5 weekjes school op de teller begint het toch wel weer te kriebelen. Wat zouden we graag in de zomervakantie weer naar Orlando gaan. Maar helaas, dat zit er met de huidige ticketprijzen deze zomer niet in. Of misschien toch wel ? Je weet het immers bij ons maar nooit.......

Omdat we niet het risico willen nemen om 6 weken regen te hebben tijdens de zomervakantie, we wonen immers in Nederland, ben ik toch aan het kijken naar alternatieven. Hierbij weten we natuurlijk dat het alternatief wel heel erg goed moet zijn wil het kunnen tippen aan Orlando ;-)

Zal het ons lukken om toch een mooi alternatief te vinden ? Wordt het costa del achtertuin of misschien wel Frankrijk ? Belanden we in Italiƫ of kunnen we de verleiding niet weerstaan om toch naar de States te gaan ? Zien we Mickey nog deze zomer of gaan we op bezoek bij onze vrienden van de Efteling ? Stay tuned en volg ons tijdens onze zoektocht naar een vakantiebestemming voor deze zomer.

5 reacties:

Patrice zei

Reacties kunnen vanaf nu worden gegeven. Er zat iets fout in de instellingen :-)

Robert-Jan en Yvonne zei

Goed bezig zeg ! En benieuwd hoe de komende weken er uit gaan zien ;-) !

Maar .... eerst voetballen kijken vanmiddag !

arianne zei

vol verwachting opende ik jullie blog, wat zou het gaan worden.....Viel toch een beetje tegen dat er nog geen planning was :-))
(naar de states)
Maar we houden je blog in de gaten.
Maar ik twijfel er eigenlijk niet aan dat jullie nog richting Orlando vliegen!
succes met je zoektocht.

Arianne

Ruthy zei

ik mis het bloggen ook maar ik wil ook niet zomaar neertypen. Ik begrijp je, maar ik ben benieuwd naar je schrijfsels...

qwertyuiopasdfghjklzxcvbnjkm zei

Leuk!! Een nieuwe blog... ik ben benieuwd wat de vakantieplannen worden... ik heb de poll ingevuld en zie dat er meer personen zijn die wel een idee hebben waar het op uit zal draaien... ;-)
We wachten het af... Groetjes, Geert Jan